sobota, 2 lutego 2013

Szykuje się Imprezka !!

Dzisiaj jest 18. mojej koleżanki. Zawsze przy takich wyjściach mam mieszane uczucia. Fajnie jest pójść z przyjaciółkami na imprezkę bo idziemy we 4 i z tego się bardzo cieszę ;). Sądzę, że gdyby solenizantka była moja bliższa koleżanka nie miała bym takich uczuć, bo uznałabym za oczywiste że będzie fajnie i dodatkowo będzie dużo osób które znam.
Lubie chodzić na imprezy przez to, ze lubię tańczyć, ale to też nie wiem od czego zależy bo czasami się świetnie bawię a czasami nie. Możliwe że jest to związane z tym jak pewnie się czuję. Bo ja raczej jestem nie śmiałą osóbką.No i od muzyki ilości osób na parkiecie i od partenra/ki
Prezent:
Kupiłam z przyjaciółką śliczną bransoletkę złotą z wąsem taką elegancka i do tego kartka :p
Aaaa i widziałam taki świetny zegarek w puszce ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz