sobota, 11 stycznia 2014

Made in Poland

Dzisiaj coś dodam stworzonego przez polskich artystów. Jestem patriotka chyba bo uważam że naprawdę to są fajne kawałki i trzeba rozpowszechniać co polskie. Od razu większą range mają polskie rzeczy są takie bliższe mojemu sercu i się cieszę, że powstały w Polsce.
Na początek jest piosenka "Spadochron"Meli Kotulek, podaje filmik z wykonaniem na żywo i w akompaniamencie tylko gitary, bo taki usłyszałam po raz pierwszy i mi od razu wpadł w ucho :)



Drugi utwór to Dawid Posiadło "H.A.P.P.Y." utwór ten wstawiła na fb moją koleżanka z Francji, dlatego byłam bardzo zadowolona, ze wstawiła polskiego artystę. Dawida Podsiadło znam z programu X Factor i dla mnie tak wypadł dość przeciętnie nawet jakoś go za bardzo nie polubiłam. Jednak ta piosenka i jest naprawdę fajna i słuchałam tez innych piosenek z jego płyty i są całkiem niezłe. Dodatkowo jakoś tydzień temu widziałam jego wywiad w telewizji chyba na kanale 4Fun i wypadł tam super od razu go polubiłam.

Dla nie których to możn być "smęt", ale ja chyba uwielbiam czasem posłychać takich "smętów", a szczególnie z fajnym głosem  <hahah.> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz