poniedziałek, 2 listopada 2015

We are your friends


Zapowiedź filmu widziałam bardzo dawno i od razu mi się spodobał, zapowiadało się dużo dobrej muzyki podczas filmu. Pod tym względem się nie zawiodłam. Cały film obejrzałam po angielsku (takie było zadanie na angielski, i też szukając jakiegoś filmu w originale natknęłam się na ten, przypadek ? nie sądzę :) Film jest dość fajny mnie wprowadził w pozytywny nastrój i dał chęci do działania. Podobają mi się wstawki z tłumaczeniem rzeczy widzowi i obrazowaniem tego przez rysunki czy słowa.


Nie będę tu wrzucać całego soundtracka z filmu bo spokojnie go sobie znajdziecie :P
Natomiast na pewno muszę wrzucić jakby to nie powiedzieć tytułowy utwór.



*na sam koniec smakowity kąsek: reżyserem i jednym ze scenarzystów filmu jest Max Joseph             (prowadzący z Catfish'a :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz