niedziela, 28 grudnia 2014

Clean Bandit


W Polsce zespół bardzo zanany z przeboju "Rather Be" - utwór ten był grany w radiach na okrągło. Mnie osobiście zespół się spodobał po usłyszeniu piosenki "Real love", słychać tu połączenie fajnego bitu, dobrego głosu i trochę klasyki. Bardzo podoba mi się początek utworu gdzie słychać przepiękne skrzypce.


Clean Bandit jest to oczywiście brytyjski zespół. Grający muzykę elektroniczną z wyraźnymi inspiracjami popu i muzyki poważnej. Zespół założony został w Cambridge w 2009 roku.

Członkami zespołu są:
Jack Patterson – gitara basowa, keyboard
Luke Patterson – perkusja
Grace Chatto – wiolonczela
Milan Neil Amin-Smith – skrzypce

Zespół nie posiada stałego wokalu dlatego wypada też wspomnieć o Jess Glynne, która śpiewa w "Real Love" jak i w 'Rather Be". Jest ona brytyjską wokalistką, pisze tez własne teskty.

Tutaj własna piosenka Jess, była tez przez pewien czas grana w polskim radiu.


I jeszcze jedna piosenka Clean Bandit, która wydaj mi się że słyszałam latem (na YouTubie wstawiona w kwietniu 2014r), a jak nie to na pewno jest w typie letnich hitów.


Ok pod koniec posta stwierdziłam, że zerknę na fb Clean Bandit, pojawiła się też ich strona ( jest bardzo dobrze zrobiona), a co najlepsze to na na niej odkryłam, że jednak lubię bardziej ten zespół niż myślałam. Bo okazało się, że to nie jest jakiś tam popowy zespolik (moim zdaniem takie były wcześniejsze piosenki,które zaprezentowałam),tylko naprawdę tworzą fajną muzykę w moim klimacie :)




Wydali tez płytę "New Eyes", na której znajdują się wszystkie piosenki, które pojawiły się w dzisiejszym poście, dlatego polecam zerknąć na nią :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz