środa, 9 września 2015

Stressed Out


Na tą piosenkę natrafiłam, gdy szukałam w sieci nagrania z VMA gdzie ASAP Rocky z twenty one pilots występowali. Bardzo mi się spodobał ten występ i chciałam go sobie posłuchać jeszcze. Tak oto wyskoczyła mi piosenka "Stressed Out" na Youtubie, nie znałam wcześniej ich i chciałam sobie zobaczyć co to za zespół. Utwór okazał się bardzo fajny,dobry tekst i teledysk i melodia (bicik do którego ruszasz głową).
Tekst jest prawdziwy i uniwersalny sądzę, że każdy jest się w stanie z nim zgodzić.


Zespół powstał w 2009 roku w Ameryce, na koncie mają 3 płyty i 2 Ep'ki.
Dodatkowo gdy wpisałam ich w google od razu pojawiło mi się ich logo co mi się spodobało widać, że mają fajnie rozwinięty branding. Co od razu robi pozytywne wrażenie :)
Dodatkowo aktualnie czytam książkę w której było napisane że ostatnio tytuły programów telewizyjnych są zapisywane mała literą bo duża stała się passe (jest to fikcyjna komedia, a akcja toczy się w latach 90). Haha normalnie myślałam że to ściema, a tu proszę jednak jest przykład.



*  edytuję post by dorzucić jeszcze jedną piosenkę, którą dopiero teraz usłyszałam.
Ja zawsze wrzucam dwie lub jedną piosenkę zespołów czy artystów, ale zawsze polecam sobie  samemu zobaczyć cały dorobek artystyczny danego artysty.



Prosty teledysk jednak z energią i nie nudny oglądasz go z ciekawością co będzie dalej. Proste ruchy taneczne ale bardzo fajnie wyglądające  ^^  Super. Utwór też dla mnie bardzo ciekawy fajna melodia, głos wokalisty na plus :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz