wtorek, 8 stycznia 2013

Pustka

hahaha wiedziałam że tak będzie, zastanawiam się właśnie o czym mam napisać kurczę myślę już chyba z 15 minut i nic zaczęłam wchodzić nawet na inne blogi. Lekka depresja. Na szczęście  zaczęłam pisać i nagle tak pisze nawet o niczym to i tak zawsze coś na pewno zaraz przejdę do jakiegoś tematu i  coś się pojawi w mojej głowie.
I zasada życiowa:
Nie myśl za dużo, raczej działaj. To wszystko zależy od osoby bo na przykładzie mojego brata powinno być odwrotnie by raczej trochę pomyślał przed działaniem. Ja natomiast będę myślała i myślała jak to zrobić co napisać.  Zbieranie się do każdego projektu zajmuje mi najwięcej czasu i raczej jest on zmarnowany bo są to wtedy moje rozmyślania,  myślenie ze to jest za trudne albo, że mi się nie chce tego robić. O dobrym  hasłem     na I zasadę życiową jest hasło reklamowe z nike " JUST DO IT".




Kocham ludzi za ich kreatywność i za to że robią niesamowite rzeczy. 



Proszę się nie kierować nazwą filmiku bo jest ona bez sensu zgodzę się na niesamowity akrobata.Podoba mi się też piosenka tylko jeśli chcielibyście ją kupić to niestety nie w Polsce na emusic pojawia się komunikat "We’re sorry. This album is unavailable for download in your country (Poland) at this time."  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz