piątek, 18 stycznia 2013

Wyprzedaże

Dzisiaj byłam na zakupach i plan był taki że miałam się obkupić, skończyło się na tym że kupiłam sobie płaszcz i pasek do spodni i to wszystko. Z czego kurtę miałam w planach inną do kupienia zupełnie inny fason. Wszystkim się podoba ta kurtka oprócz mojej mamy :/   I tak jak zaczęła mówić : że miałam przecież kupić sobie inną taką dłuższą zieloną z kapturem to zaczęłam mieć wątpliwości. Dodatkowo nie była jakaś taka super tania okej była przeceniona, ale kupiłam w takiej cenie że spokojnie znajdę sobie inne w tej cenie. Tak teraz rozmyślając nad tą nieszczęsna kurtką stwierdzam że raczej nie uda mi się kupić wymarzonej kurtki dłuższej z zielonym kapturem. Bo zawsze coś będzie nie tak (za krótka albo za droga ....) więc może jednak zostanę przy taj która mi się przecież tez podoba.



I piosenka przy której pisałam dzisiejszego posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz