poniedziałek, 7 stycznia 2013

Trudne początki ?

Hejka  ;0
Więcej o mnie zajrzyjcie do zakładki : O mnie ;p

Witam w 2013 !!!
Plany ?? Postanowienia ??
Z powodu nie typowego sylwestra bo we Włoszech na Taize ( gdzie było wspaniale, opisze może później)
nie miałam czasu pomyśleć co chce by się zmieniło w 2013 roku. Może było to tez spowodowane tym że ostatnio czuje się szczęśliwa i podoba mi się moje życie, chodź wiadomo że zawsze chce się mieć lepiej.
Ok a więc wyszło że skończyłam na semestr z dopem z polskiego, co mnie bardzo nie satysfakcjonuje, dlatego oto jest ten blog. Ten pomysł był już w mojej głowie wcześniej ale tak jak większość tylko kiełkują w mojej głowie raczej nie wychodzą na światło dzienne :). Ale mój tata po wytłumaczeniu mu że 2 to ocena dopuszczająca powiedział, ze nie ja muszę się rozpisać i że dzisiaj mam założyć bloga i tak oto właśnie pisze tutaj ;)
To była moja krótka historia co ja tu robie.

Plany na 2013:    
  • mieć co najmniej 3 z polskiego 
  • wysmuklic uda
  • nie tracić życia na humory i obrażanie się
  • realizować małymi kroczkami moją BucketList i dodawać nowe marzenia ( moja bucket list jest dostępna na moim tumblr http://be-mine-tonight--mine-tonight.tumblr.com/   )
  • pisać bloga by nie okazał się to pomysł realizowany przez miesiąc i koniec ( jak nie które moje projekty)


Na koniec piosenka którą aktualnie się zachwycam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz